Malmö City with Espresso House and Cosmopolitan Café:)

Godkväll alla! Hoppas att ni har det bra och att ni gillade det första inlägget med video som jag gjort, haha! Tror inte jag kommer till att göra det igen, men gjorde det bara för att ni önskat er! Och jag vill såklart göra det bästa utav saken då! Har haft en mysig dag inne i Malmö och där träffade jag på min syster, hennes kompis och en kompis till henne! Först blev det Espresso House på mobilia men såklart orkade inte jag en dricka, så delade lite med syrran då det blev en latte med hasselnötsmak! Rekommenderas ifall ni inte smakat den.
Smakar dock mycket nötter, men ändå. Vi delade sedan på en god kladdig mudcake med grädde till. Gott!

Ett gott café där man kan äta allt på är såklart Cosmopolitan Café där vi satte oss ned och lunchade!
Det ligger ungefär vid Hansa och vid bra avstånd till både Gustav och Stortorget! Mysig byggnad, ser så hemtrevligt ut där inne ändå tycker jag, och då menar jag atmosfären och stämningen. Någon som varit där?
Blev en liten runda på Ikea och sedan hem! Sitter just nu i sängen och har lite tråkigt, haha! Är faktiskt lite trött, men har redan planerat in lite saker inför morgondagen så det e ju någonting bra.
Ni får ha det så bra så länge så uppdaterar jag imorgon igen!:) Puss och Kram på er alla!

Tumblr_lj1hu5k7yn1qhl5rgo1_500_large

Detta hade inte suttit helt fel nu heller, hehe! Eller? Denna bilden är från weheartit, men tog faktiskt en bild från Espresso House. Lat som jag är ikväll så orkar jag inte lägga in den, så det gör jag imorgon! Haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en härlig dag!:)

2011-08-12 @ 11:25:49
Postat av: Gabriella

Sv: Vi har ju valparna, så jag är valpvakt rätt mycket. Nästa vecka har jag planerade saker varje dag och jag är hos min pappa.. På fredag ska jag iväg klockan sju, så det beror på vilken tid vi ska träffas såfall..?

2011-08-12 @ 19:32:38
URL: http://worldpeace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0