Like a white wedding!

Idag har jag varit på Bröllop! Det var mycket trevligt och fint var det med! =) God mat och fint brudpar, haha! Vad mer skall man säga?
Är väldigt trött just nu och med tanke på att jag skall upp imorgon med så tänkte jag faktiskt gå och lägga mig! Men jag skulle vilja tacka brudparet och de andra som var där för en trevlig dag och även kväll då det höll på ganska länge! Man höll i alla fall tårarna, haha!
Och för er som undrar så är jag kusin med brudgummen, hennes numera make;)
Skål för er två! Och med detta fina korta inlägg säger jag god natt till er läsare! Kramar!

Floral%2cwedding%2cbouquet%2ccolor%2ccombination%2cflowers%2ccolors-8a48fef5f9e37eebab937e0607e60baa_h_large

Bild från weheartit - med tanke på att jag lämnade kameran hemma för många andra fotograferade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0