Kan inte beskriva min kärlek till Veronica Maggio.. ;)

God morgon på er alla! Kan inte förstå att jag är uppe så här tidigt idag, haha, en måndag… Igår var jag på Malmöfestivalen med min kompis Lina och vi hade det väldigt roligt. Var först i Kirseberg där vi lyssnade på Gospel Glow (Malmös bästa kör och kanske Skånes med) då de övade – backstage! Sedan blev det att ta plats i det trånga Swingtältet för att lyssna på deras uppträdande.
Träffade en del av mina kompisar så det var sjukt roligt det med, så man hängde med lite allt och alla! Haha.
Lyssnade på två låtar av Daniel Adams Ray, men sedan uppträdde han en gång med Veronica, så man hörde han lite till och jag kan verkligen inte beskriva min kärlek till Veronica Maggio!!!! Loove her!
Hon var där igår och det var såklart en av anledningarna varför jag åkte in.
Såklart avslutade hon in med Jag kommer! The place was crowded like you can understand ;)
Skriver mer senare! Kramar på er alla! Hoppas att ni fortsätter läsa och kommentera med er!



Här kan ni alla sjunga med till den underbara Veronica, haha! Precis som alla andra gjorde…
Någon läsare som var på Malmöfestivalen igår egentligen?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0