Har huvudvärk - Usch (ogilla läget)!!

Truth be told… Har hittat två saker som jag skulle vilja köpa idag, klädesplagg faktiskt. Vad skulle det annars vara som David skulle vilja ha? Haha! I alla fall så bestämde jag mig för att jag måste spara pengar, men jag har ett klädesplagg som jag vill hitta och ifall jag gör det så tänker jag nog köpa det! Säger dock inte vad det är, haha! En överraskning kommer att ske nästa vecka, så kommer inte att berätta det än. Vet inte ifall det blir en överraskning eller om det kommer att hända, men man kan ju alltid hoppas på det!
Ni får i så fall reda på det då!;) Kramar på er så länge! Snart sova tror jag... Huvudvärk, usch:(

Tumblr_lpro8pug9m1qf7ikto1_500_large

Vill komma till Paris en vacker dag, hehe! Lite avundsjuk att min kompis mamma och syster är där, men vadå? Det får man ju lov att vara! Vet även att min kompis är det, men jag vet att jag skall åka dit någon vacker dag i mitt liv (hoppas jag i alla fall)!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ja, hon sa det - Så hon hälsade med! Jag vet inte, har inte så mycket tid faktiskt.. Så jag vet inte.. Kanske lite längre fram?

2011-08-12 @ 08:43:14
URL: http://worldpeace.webblogg.se/
Postat av: Evve

Kul att du är med i Dagens Blogg

2011-08-12 @ 12:28:30
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

SV: Gött:D

2011-08-12 @ 16:17:19
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0