Godmorgon - frukost väntas på Espresso House:D

Tumblr_lo4f52sjet1qgkhzgo1_500_large

God morgon alla glada läsare! Hur är det? Själv är det bra här! Som jag sagt innan så har jag varit lite deprimerad och så, haha, men vem är inte det ibland? Idag måste jag få klart mitt rum med städningen!
Trivs med det just nu då det är rent, så nu måste jag bara hålla det rent med vilket lär bli svårare.
Det blir en av sakerna inför löftena som jag tänker svära på under nyår! ;)
Någon mer som brukar ha nyårslöften? Ah, långt dit ju! Skall även städa resten av rummen idag, men det går säkert bra. Medan lillebror äter frukost så tittar jag på 7th heaven. Blir frukost vid lunchtid på Espresso House och gissa vem som är glad då??
Nöjd rättare sagt! Älskar deras scones… Lyx att skämma bort sig lite då och då eller tycker ni inte det? :)
Skriver mer senare! Kramar på er och ha en fin dag! Fortsätt gärna läsa och kommentera!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för att du bloggade, gulligt av dig och ja jag blev lite avis när di skrev att du skulle käka frukost på Espresso House. Låter som en god frukost iaf :)

2011-08-18 @ 12:21:18
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0