Godkväll på er!

Godkväll alla! Njöt av en god frukost på Espresso House imorse och måste verkligen säga att deras frukosterbjudande är mycket bra och god, så en hiss till den från mig!:) Sedan blev det att vara lite i staden med syster innan jag gick hem och började ta itu med själva sanningen, vilket menas med att jag började diska, haha! Sedan fick man ju hämta lillebror som var hos kompis och åka till min kompis för att hämta Gossip Girl (alla tre säsonger) som hon lånat av mig! Imorgon skall min andra kompis få låna en av säsongerna som hon längtat efter, nämligen trean, haha! Säsong fyra kommer ut nästa vecka och gissa vems om skall köpa den?! Ifall lönen kommit…

Blev i alla fall att städa överallt, vilket tog tid men när man var klar så var det såklart värt allt jobb. Gjorde en hel skål fylld med chokladpudding med mjölk, sjönk ner i soffan och bara unnade mig en liten stund! Gött va? Skriver mer imorgon för då händer det saker ;) Loove ya all! By the way så får ni kommentera mer!
Hoppas inte mina läsare är på semester, för jag saknar era kommentarer nu faktiskt!



I´m starting to miss the summer - picture of me taken by Emmelie ;)


Kommentarer
Postat av: Dan Thor

Jo det är bra=)

Själv?^^

2011-08-18 @ 23:56:46
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0