Godkväll kära bloggläsare! - skolan tar mycket av min tid:(

Godkväll alla! Jag skäms verkligen över mitt uppdaterande som är så dåligt just nu. Det är inte så konstigt då jag går i skolan, ellerhur? Men jag har en liten lösning som jag tänkte presentera för er imorgon eller senare i veckan, haha! Idag har vi haft samhällskunskap och jag älskar verkligen att diskutera och jobba med massmedia och källkritik! Mycket spännande, och just jag som tycker journalistik är roligt! Hade sedan engelska vilket jag också gillar skarpt! Matten var vår sista lektion idag, men det gick bra! Jag är inte så duktig på matte, vilket jag kan erkänna, men det är mycket roligt då man väl kan det och det kunde jag idag.
Blev väldigt chockad själv så ni får skratta till ifall ni nu vill!

Och det är tur att man har facebook måste jag bara säga! Hur skulle man annars få reda på när och vad man har i läxa ifall man nu inte orkar ta upp anteckningsblocket där man suttit och antecknat som en galning under alla lektioner? Haha! Och ja, jag antecknar sjukt mycket i varje ämne! Annars kommer man kanske ihåg det ju, ifall man nu skall ha prov eller uppsats! :P
Ni får ha det så bra så länge så hörs vi imorgon! God natt kära bloggläsare!
Lägger mig väl om en liten stund antar jag!:)

Tumblr_lqrc5s5r7j1qda273o1_400_large

Bilden är tagen från weheartit! Och fortsätt gärna läsa och kommentera!:) Loove ya always!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0