En härlig kväll som denna - i dimman..

Tjenare alla! Hur är det ikväll då? Jag jobbade innan idag ju, och sedan stack jag till parken för att lyssna på storbandet i staden med min kompis Lina, då hennes pappa är med och spelar i det! Riktigt bra var dem! Träffade även min ”gamla” musiklärare som också är med i det bandet. Efter det så träffade man några kompisar och hängde med dem! Yrade runt lite här och var, haha och kom hem för en liten stund sedan!
Sitter och äter lite godis just nu och skriver klart inlägget om Pride! Det blir nog att publicera det imorgon tror jag! Haha! Vad gör ni själva då?!
Eller lite senare! Jag försöker hinna i alla fall=) Kram på er alla från mig!

Tumblr_lp9o1yfkvt1qlboszo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0