Det blir inte The Ark ikväll - hemmakväll (yeah)!

Förresten så skall jag och min kompis inte in till Malmöfestivalen ikväll, men hoppas att ni som skall in för att se The Ark kommer att få det fintfint!^^ Jag gillar inte dem så mycket, trots att det är deras sista spelning.
Jag har ändå sett Ola Salu innan, haha! Då han var med i någon föreställning i Malmö. Jag har gått i skolan hela veckan, så ni förstår kanske att jag vill vara hemma och ta det lugnt?
Det var även fest idag, men tackade nej till den på nattklubben! Ikväll har det bara blivit att ta det lugnt och imorgon blir det Palmfestivalen och antagligen att se artisten Swingfly! :)
Fortsätt gärna läsa och kommentera era söton!



Bilden är tagen från google*


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja men det brukar det va och btw heter han Ola Salo med "O" ;)

2011-08-27 @ 02:34:17
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0