Dålig uppdatering :(

Godkväll alla! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat tidigare idag, men jag har inte haft ork. Det har hänt lite saker och sedan har det inte varit väder till det. Visst borde man blogga mycket då det regnar men nä… Då har man ju inget att berätta, haha! Har gjort i ordning några inlägg för imorgon så då blir bloggandet åter på topp och även ett videoinlägg kommer att komma då! Excited eller? Haha!
Hoppas i alla fall att ni har haft en fin dag och önskar er en fortsatt trevlig kväll.
Sitter själv och tittar på Stefan och Kristers Snålvatten och Jäkelskap även om jag sett den tusen gånger redan. Den går just nu på tv4! Äter även min skål med chokladpudding, alledes för mig själv med mjölk till.
Gud vad gott! Kramar på er alla! Hoppas att ni fortsätter läsa och kommentera!:)

Tumblr_lpxmu4wetb1qh4swxo1_500_large

Cool bild från weheartit! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bättre!!=)

2011-08-15 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0