China Box, Waynes Coffee, Rix fm festivalen - lovely day I think!:)

Tumblr_lpmjjdmmeh1qivq7co1_500_large
Bild tagen från weheartit*

Hej alla glada! Hoppas att ni har det bra? Som vanligt… Idag har jag varit i skolan som vanligt.
Jag åkte hem ganska sent även om jag slutade på eftermiddagen, men åkte till Jägersro center för att gå där lite med syrran! Det blev China Box till lunch i skolan idag, supergott! Älskar att man har ett lunchkort och att man kan gå ut och äta dagligen, men är säker på att jag kommer tröttna på det rätt så fort ändå, haha.
Tog även en god fika med kladdkaka och grädde, och en liten kopp varm choklad med grädde till där med på Waynes Coffee med syrran! Nice! Tog bussen hem för att äta lite, men det bar av till staden igen för att koll på Rix Fm festivalen! Loved it!
Kollade på bland annat Chris Medina, Mohombi, Danny och Sunrise Avenue! Imorgon börjar dock festivalen i min hemstad med så fullt upp tycker jag. Skriver mer imorgon bitti!:)
Fortsätt gärna läsa och kommentera era söton!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en jättebra dag :)

2011-08-26 @ 10:25:16
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0