7th heaven med frukost!

Det finns tydligen folk som gillar min nya design, och när jag tänker efter så gör jag faktiskt det med, haha!
Nu har man ätit frukost och sitter och kollar på 7th heaven som alla andra morgonar, då man är ledig, haha! Blir faktiskt att ta en runda till stan senare och kolla lite saker tänkte jag. Det är ju fint väder trots allt ifall jag inte har fel nu! Hoppas att ni alla har det bra!
Fortsätt gärna läsa och kommentera! Puss! Förresten så tycker jag att läsarna har blivit lite sega på att kommentera och även på att läsa!
Förstår dock att det är semester/lov och att man är upptagen med annat, men hoppas i alla fall på att det blir bättre! =)

White,gown,grey,woman,b,w,dress-1e60f016623c39e675b90b7b7b6f79cb_h_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer videoinlägget??? Kan inte vänta! Kan du inte typ prata om vart du får blogginspirationen ifrån och varför du blir bra på bilder? :)

2011-08-10 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0