Tokyo/Japan Style!:D

Tumblr_lizg2ssbr61qezz9vo1_500_large

Tumblr_lj16wz8e3u1qfypldo1_500_large

Tumblr_li342t1cz51qesp91o1_500_large

Tjenare! Hoppas ni har det bra! Ser att ni fortsätter läsa vilket är bra. Ibland skäms jag lite då jag inte hinner uppdatera så mycket, men ni får vara nöjda med det ni får just nu! Haha! Har pluggat hela dagen så nu säger mitt huvud verkligen nej till allt som har med studerande att göra. Har skrivit en författarbiografi om August Strindberg på fyra sidor, vilket var väldigt drygt, men nu är jag äntligen klar med det!
Det blir till att läsa igenom det imorgon också i skolan, har precis skickat det till skolmailen.
Hoppas bara på att det bra, eftersom jag skall redovisa det imorgon eftermiddag. Hoppas på det bästa såklart!!

Annars har jag inte haft så roligt i mitt liv idag som det brukar vara annars.
Det har bara varit skola, plugga och snart sova.
Cyklade bort till biblioteket i staden innan och lånade en till bok av August Strindberg.

Hur skall jag hinna med allting som jag har att göra i skolan? Hjälp mig! Haha! Har ni haft det bra då?
Skall inte plåga er med detta mer, med skolproblemen, utan ni får ha det så bra så länge så lovar jag ett roligare inlägg imorgon! För det vill ni vill ha? Något tips?!
Ska även försöka uppdatera i skolan imorgon då ingen lärare ser!;) Love ya!! Take Care!

Bara en kort fråga! Vill ni till Tokyo? Döpte ju inlägget till Tokyo Style, pga bilderna från Weheartit!
Stor stad, men jag skulle nog vilja komma dit för att se hur det är där!=) Skulle ni?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0