Take me away...!!;)

Tumblr_liffskpxlz1qhzs4po1_400_large

Fuck you Sweden and Fuck you School! Haha!=)

P1070156_large

P1070173_large

Miami_large

Tumblr_lg8q7h82yl1qcrss4o1_500_large_large

Tumblr_lixv8ze11p1qgn3qgo1_500_large

Någon som vill följa med och rymma ifrån allt? Haha!!=) 

Hej alla läsare! Hoppas att ni har det bra! Skriver det i början, så slipper jag skriva det i slutet, haha!
Idag har man varit i skolan som vilken annan tisdag.
Sedan var man lite på teatern, och efter det åt man pizza med familjen.
Min syster kom hem och hälsade på oss, vilket var väldigt trevligt. Har pluggat, men har mycket kvar.
Har en stor inlämning på fredag, och jag är inte ens klar.
Jag hoppas bara att jag hinner klart, så det blir bara till att jobba på!
Det säger jag bara… Skriver mer imorgon! Kramar på er! Have Fun!


Kommentarer
Postat av: Maja

följer med!! tkr vi ska åka nu, jag bokar flyg till imorgon? okej med dig?

2011-04-06 @ 16:08:13
URL: http://msomimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0