Sunday morning

Tumblr_lf5z2qxorg1qdtpb3o1_500_large

Tumblr_lhhok6lufy1qd8vzuo1_500_large

12826489536417_large

Jag skulle verkligen vilja åka till Paris! Någon annan som skulle vilja det? =)  Eller New Yrok för den delen!

God morgon! Då har man vaknat till lite, hehe! Härlig dag igår precis som jag sade, men det ända som jag längtar efter nu är såklart solen. Men vem gör inte det om man skall vara hundra procent ärlig?! Haha!
Såg filmen Love and other disasters igår, precis som jag skrev!
Den var riktigt bra, tyckte jag och även min familj tyckte det fast de missat omkring en timme på filmen, hehe!
Idag blir det att äta frukost och sedan gå till kyrkan. Min kusin skulle få en bibel eller någonting och jag känner många som är där idag, så jag tänkte offra mig och sitta på en gudstjänst i en timme eller nått.
Sedan blir det såklart fika!
Skriver mer senare:) Hoppas att ni också har det bra såklart! Skönt att vara ledig tycker jag…
Fortsätt gärna att läsa, kommentera och ställ gärna frågor i bloggsvar så svarar jag så fort jag kan! Have Fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0