Sunday Evening;)

Tumblr_ljoeynnkdp1qbpypmo1_500_large

Hej alla! Hoppas att allting är bra med er! Känner att jag får komma på någonting annat att skriva till er, men det är väl snällt att jag hoppas att det är bra med er eller?! Haha! Eller vad tycker ni?
Kommer ni på något annat att säga? ;P


Imorse var jag i kyrkan och kollade på då min fyraåriga fick en bibel! Härligt!
Sedan blev det fika i församlingshemmet.
Har varit ute en liten runda nu och sitter just nu och lyssnar på musik. Det blir väl att ta bort kontot från spotify sedan, eftersom det inte kommer att vara gratis mer.
För dåligt! Skaparen är fan bara ute för att tjäna pengar, men det förstår jag, men ändå.
Det kunde han i så fall gjort från början. Ikväll händer inte så mycket vad jag vet! Söndagskväll, så det blir väl att kolla på tv och äta upp resten av godiset som står på bordet. Skriver mer senare!=) Nu skall jag ladda datorn!




Kommentarer
Postat av: maria

visste inte att robyn bor i lund. är det sant? coolt isf.

2011-04-18 @ 11:24:22
URL: http://mariaaa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0