Stress är bara förnamnet..;)

Tumblr_lj6rekcak71qcqbdbo1_500_large

Det blir en snabb och en kort uppdatering just nu! Haha! Har precis kommit hem.
Ni anar inte hur mycket som jag har i huvudet nu…
Inte klokt! Cyklade hem efter att man hämtat lillebror och sedan har jag bara hållit på med en massa saker, ringa personer och plugga m.m. Måste plugga mer sen!

Kollar lite på The Bill, eftersom jag älskar London, haha, och sedan skall jag cykla iväg igen!
Det var inte lika roligt, inte då det inte är sol ute. Vart har den egentligen tagit vägen? Någon som vet?!
Skriver mer ikväll i alla fall! Passa på att läsa de gamla inläggen och kommentera=)
Ni är bäst ju! Ha det superbra så länge!! Love ya!
Bilden är bara bäst på Blair i Gossip Girl! "Jag ska inte vara svag något mer..." Måste vara stark!!


Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Vet du vad? Det låter alldeles perfekt! Men efter Köpenhamn måste vi åkte till ett soligt land också så vi får varsin riktigt snygg bränna. Kroatien? Är det okej med dig? Säg att det är okej så bokar jag nu!

2011-04-06 @ 20:51:03
URL: http://msomimaja.blogg.se/
Postat av: Maja

sv: Tyvärr vet jag inte det, hittade den på weheartit... :/ Har bokat resa nu! Det är en lägenhet med cityutsikt, all inclusive och allt. Vi möts på flygplatsen klockan sju imorgonbitti, right?:D

2011-04-06 @ 21:08:37
URL: http://msomimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0