Soligt och Härligt;)

Tjenare alla läsare! Har lite dåligt samvete att jag inte skrivit något inlägg till er idag... Haha!
Har haft lite mycket att göra. Var hos syrran först innan jag åkte till Svedala för att kolla på lite kläder.
Men det blir att köpa jeans i Malmö istället! Yeah. Har varit väldigt skönt väder idag, soligt och härligt.
Har varit ute väldigt mycket, därför att jag inte bloggat idag. Har haft på mig den snygga skinnjackan och mina solglasögon på mig hela dagen typ, så det är inte jätte många som känt igen mig, eller jo, det var det!
Många sade hej i stan som de alltid gör, alla känner alla, fan vad tråkigt. Haha!
Nu sitter jag hos Lina och kollar lite på Skilda Världar, och jag skall sova här ikväll! Skolan imorgon ju, att öva musiken och allt det. Skriver mer senare och då lägger jag även upp en dagens outfit, eftersom ni får för lite av dem!:) Ha det jättebra sålänge! Måste bara säga en gång till att det är skönt med lov! Tycker inte ni det?
Alltså då ni som har lov, och ifall ni inte har det, så tycker jag lite synd om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0