Solen skiner in genom fönstret...

God morgon! Sov lite längre idag än vad jag brukar, typ till lite över nio, runt halv tio. Det låter kanske inte så länge, men det är länge för mig då jag brukar stiga upp vid sju tiden. Ibland är det lite svårt att sova i en stad tycker jag, men eftersom jag är van vid det så är det inte så svårt. Har precis ätit frukost och städat och plockat undan lite, så snart blir det duschen. Sedan skall jag nog träffa en kompis i stan, vilket kommer bli väldigt roligt, då vi inte setts på jätte länge, haha!=)
Hoppas att ni också har det bra! Det skall bli varmt väder idag, vilket kommer bli väldigt skönt.
Skriver mer senare! Love;) Fortsätt kommentera och att läsa!

Tumblr_lixyzyggdf1qh9nmso1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0