Skola, Öppet hus och plugga..!!

Tumblr_lih3af09rb1qag41po1_500_large

4942792787_77422758b6_z_large

Hey! Hur är det? Det är bra med mig i alla fall. Skolan har ju startat så man spenderar dagarna med att plugga, haha! Eller vad säger ni? Idag var jag ju i skolan som vanligt, och sedan åkte jag på öppet hus på ett gymnasie i Malmö! Det var väldigt roligt. Älskar den staden ju! Sedan så har jag pluggat tyska. Imorgon skall vi ha en språkdag i skolan, låter väldigt roligt eftersom jag är spåkintresserad och anser själv och många andra anser att jag är duktig på just språk. Hoppas på att det blir roligt.
Snart ska jag kolla igenom min kompis uppsats, och sedan så skall jag kolla vidare på Efterlyst som jag håller på att kolla på nu.
Sedan skall jag kolla upp några saker till skolan, eftersom jag håller på att skriva olika uppsatser just nu!
Skriver mer imorgon!:) Hoppas ni läser då med;) Skall försöka uppdatera mer i helgen!
Hoppas i alla fall att ni har det bra! Fortsätt läsa och kommentera som ni gör! Have Fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0