Shopping,Malmö,Soligt väder!:)

Dscf7790-copy_101738516_large

Hemma från en härlig dag inne i stan! Var först på Entré och handlade ett par till nya skor! Älskar dem!
Sedan älskar jag min nya skjorta också, och även mina nya solglasögon! Hoppas bara att vädret blir lika fint som det varit vissa dagar nu i veckan, så att man kan klä sig lite våraktigt, eller vad man nu skall säga!
Skön promenad nere i Västra Hamnen, måste bara säga att jag älskar Malmö!
Älskar är kanske att ta i, eftersom jag älskar London också, men ändå! Man kan älska många saker/städer!


Sitter och äter lite godis, vilket inte är bra för tänderna. Men det är lördag idag, så what the hell?!
Snart blir det att kolla lite tv, eller läsa en bok kanske! Vad har ni själva gjort i det härliga vädret?!
Jag tycker att man mår bättre då det är sol ute, tycker inte ni det?
Skriver mer senare i alla fall!:) Någonting bra att se på tv:n ikväll egentligen? Kram på er alla!!
Fortsätt gärna läs och kommentera!;) Det är ni bra på!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice! Malmö är ju fint, eller Västra Hamnen i alla fall!

2011-04-03 @ 13:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0