Rachel Zoe project - Someone who´s seen it?!

Måste bara fråga er en sak! Är det någon av er som läser bloggen, som ser på Rachel Zoe Project?
Har inte gjort det innan, måste jag säga, men en lärare på vår skola, sade att det programmet var bra och att hon steg upp bara för att se det! Så det gjorde jag också.
Såg det förra söndagen med! Vet att en av mina vänner skall bli stylist, så jag hoppas att hon tittar på det!
Men jag tvivlar på att hon sover då… Haha!! Känn dig träffad, haha!!


Ganska bra program ändå! Stackars Rachel som är stressad, och är nära på att svimma av…
Om ni vill veta en rolig sak så har jag svimmat några gånger, vilket inte är bra, men då jag svimmade på scenen en gång, toppar nog alla ställen=) Haha!
Det var inte roligt, men ändå! Fortsätt läs och kommentera!

5557603191_e768fdb392_b_large

Hon är väldigt snygg också, så det är bara ett plus på programmet!=) Hehe^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0