Plankstek Fläskfile - SmåLyxig middag ute!:)

Img_9789_large
Fin bild från Weheartit! 

Godkväll alla kära läsare! Är allting bra med er? Hoppas det i alla fall! Var med en kompis innan och gjort lite andra saker som gå i stan och så! Haha! Kom precis hem ifrån restaurangen Harmony, eftersom pappa och jag gick ut och åt ikväll.
Det gäller att leva lite lyxigt och att skämma bort sig då man äntligen är ledig från skolan!
Tycker inte ni det är rätt? Det tycker jag i alla fall. Det blev att äta plankstek, med fläskfile! Riktigt gott!
Blev väldigt mätt måste jag bara säga, men det är ju bra om man nu skall säga så.
Om drygt fyrtiofem minuter så blir det till att kolla på Desperate Housewives, som jag längtat!:)

Skriver mer senare! Fortsätt läs och kommentera vet jag! Glöm också inte att ställa frågor på bloggsvar, och att skriva vilka bloggar som ni läser och som ni tipsar om! Inlägget om det finns längre ner på bloggen, så det är bara till att bläddra. Ha det super! Have fun, loove ya!=)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

vad roligt!:) Hoppas att du hade det roligt!

2011-04-22 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0