Monday Evening - School tomorrow..

Godkväll! Jag hoppas att ni har det bra. Idag så har jag gjort lite av varje. Inte så mycket faktiskt.
Städade i morse, sedan var jag liten stund med bästisen. Handlade kläder i stan idag. Handlade snygga kläder, och passade på då det var rea. Var ju helt chockad, haha!
Blir att ha på mig det imorgon tror jag! Sedan blev det att ta bussen till syster för fika. Nu sitter jag hemma och skall skriva protkollet till elevrådet tror jag, eftersom jag är sekreterare. Orkar inte men det måste ju göras. Haha! Kollar även på Mamma Mia.
Vill inte gå till skolan imorgon. Skönt att ha varit ledig nu. Har inte gjort några läxor vilket inte är bra, och ändå har jag stressat som en galning över allt annat som jag har in my mind! Någon som längtar till skolan?? 
Skriver i alla fall mer imorgon under dagen! Have Fun!:)

B217384773_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0