Mästerkocken Alexander was in da Town, haha!=)

Mästerkocken Alexander Nilson som är känd från programmet Kniven mot Strupen var i Trelleborg förra veckan!
Han hjälpte restaurangen Karaveller som ligger vid McDonalds!
Programmet kommer att visas klockan 21.00 den tionde maj på tv3!
Jag måste kolla på det, eftersom det är från Trelleborg, så vi får se hur det blir! Hoppas restaurangen gör god mat och att den fungerar bra nu då! Det stod i lokaltidningen, så det var där jag fick reda på det, samt från Nathalies blogg, haha!=)
Vissa av mina kompisar har också fotograferats med honom. Att de orkar!! Ska ni göra idag då?
Ha det jättebra! Solig torsdag så gå ut med er!



Bild från google, eftersom jag aldrig fotade det i tidningen. Vet inte vem han hjälper på bilden, haha!;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad coolt!

2011-04-22 @ 13:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0