Joggade tidigt i morse sedan skola på ett lov? Vad har hänt?;)

Tjenare alla! Förlåt att jag inte bloggade mer igår. Sov ju hos Lina, vilket var roligt. Somnade faktiskt då hon satt och redigerade bilder på datorn, så det var ju lite oväntat, haha! Bilderna kommer alltså senare idag!
Kakan var väldigt god, och jag vaknade klockan halv nio i morse, då vi tog på oss joggingkläderna och började jogga i parken, omkring två kilomenter! Härligt! Måste göra det, så att min rygg och kropp blir bättre=)
Sedan handlade vi hem nybakta bullar till frukost! Stack vid elva tiden, då jag skulle till skolan och jobba med musiken. Klockan halv tre var vi klara för då kom en annan grupp som skulle öva. Skola på ett lov, hjälp! Haha! Är hos mormor nu och snart skall jag nog till stan med någon kompis. Härligt väder ute!=)
Hoppas att ni har det bra, så kommer bilderna senare! Lina säger säkert till mig då de är klara!
Have Fun! Loove ya;)


Tumblr_ljvg04qvin1qeu4kao1_500_large

Härlig bild by the way... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0