I wanna wake up in Paris...;)

Tumblr_livw6iuyjf1qd2x4go1_500_large

Tumblr_ljbgzf3ibk1qifaxzo1_500_large

Någon som har lust att åka till Paris?! Hahaha!! 

God morgon på er! Äntligen helg och jag stiger upp klockan sju på en lördag. Jag ska inte till skolan idag ju!
Så jag kunde sovit längre...  Vad händer?! Haha!
Men jag ska väl kolla lite tv-program nu på morgonen, eftersom jag inte kan somna om.
Sedan får man se vad dagen har att erbjuda ju! Ska träffa min kusin och lite så, vad jag vet.
Är så himla trött. Tänkte att jag fick uppdatera lite! Hoppas att ni sover längre än vad jag gjorde;)
Fortsätt att läsa och kommentera massor! Have fun!


Kommentarer
Postat av: malin

åh, paris! vi sticker på en gång.. haha :)

2011-04-09 @ 10:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0