I am not Awake..

Tumblr_lj1713uyl51qzbdsao1_500_large

Bilden som skall vara inlämnad imorgon är klar! Har kämpat i flera timmar med mina bildanalyser och allt det skitet. Hoppas bara på att jag får ett bra betyg nu efter allt detta slit, haha!
Finslipar på min storyboard nu och imorgon blir till att lämna in den så fort jag kan, så att jag blir av med det från mina tunga axlar…


Nationella prov i engelska imorgon, jadå! Hoppas bara på att det blir ett bra betyg på det också, och att jag klarar det! Någon som vill önska mig lycka till?! Tack då!
Skriver mer imorgon i alla fall! Have fun!
Om en halvtimme blir det Two and a half men och sedan skall man dejta sängen som alla säger nuförtiden!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0