Hope for the best,

Tumblr_lj22ejm9ac1qb59amo1_500_large

Idag har man inte gjort så mycket. Var uppe hos mormor innan och hälsade på henne. Fyraåriga kusinen var där, så det blev att busa lite med honom! Sedan kom morbor också. Fikade lite glass och kanelbulle, innan man gick hem och började laga mat. Hjälpte faktiskt till med att laga mat idag, skalade potatis, haha!
Sedan körde jag och familjen och handlade lite som behövdes.

Snart blir det att fika lite till. Har bara läst lite i min bok, drygt tjugo sidor. Skulle pluggat mer än det lilla, men har bara inte orkat på en helg! Har ju ingen fritid om jag pluggar varje helg, haha!
Lika bra att gå i söndagsskola då? Eller?! Det tycker jag i alla fall, alla har rätt till lite ledighet!
Skriver mer senare eller imorgon! Ha det så bra så länge! Hoppas ni haft en trevlig dag i det tråkiga vädret;)
Självklar bild förresten från Weheartit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0