Guten Nacht;)

Tjenare alla! Nu känns det verkligen som kväll, eftersom man är lite trött efter den långa skolveckan.
Är inte ni det? Har ju haft så mycket i skolan, och mer blir det! 
Jag har ett behov av att vara det! Haha! Kollade lite på Så ska det låta innan. Måste bara säga att kvällens avsnitt var så jäkla roligt! Humor till max, och ja, svaret på er fråga, svenskar kan också ha humor! Haha!
Nu skall jag väl bara chilla lite och ta det lugnt tror jag. Imorgon är det lördag och då är det bland annat städning som gäller! Usch…
Men man får någonting för det, vilket alltid är positivt!
Skriver mer imorgon! Ha det super bra! Läs och kommentera, eftersom det är det ni är bäst på! Guten Nacht=)

Har denna låten på huvudet av en konstig anledning. Lyssnade på den på radion och sedan sökte jag på låten och sedan har jag bara fortsatt att lyssna på den! Varför kan man då fråga sig?! Haha! Vad tycker ni om den? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0