Gästlistan till bröllopet!! Längar:)

Den 29 april, alltså nu på fredag, så är det äntligen dags för ”The Royal Wedding”. Prins William och sin Kate Middleton gifter sig i Westminister Abbey i London! Önskar att jag vore där. Kommer sitta och skåla på kvällen, och vara helt exhalterad i skolan.
Älskar England och London som alla vet. De som inte visste det, har verkligen missat någonting, haha!
Nu har äntligen gästlistan kommit ut! Bland annat så är David och Victoria Beckham bjudna, Elton John och Rowan Atkinson (Mr Bean) står också på listan såklart.
Många andra kändisar kommer på bröllopet, och inte minst kungligheterna i Europa, och även från Sverige!
Jag undrar vem av det svenska kungahuset som kommer till England och representerar vårt land?!
Kanske Victoria och Daniel, men jag tror också på prinsen Carl-Philip! Längtar tills fredag!

Gästlistan till Prins William och Kates bröllop avslöjad!

Rowan Atkinson

Bland annat de som står på listan! Bilder från Posh24.



Och ja, nedan stämmer priset på bröllopet! Och vem skall betala det? Jo, engelska medborgare... ;)



De enda kändisar som kan toppa detta dyra bröllopet är Angelina Jolie och Brad Pitt, men de kommer inte göra det, skrev en tidning. Är det inte sjukt med så mycket pengar?
Tänk då på alla som svälter som inte har mat och som inte har råd med någonting!
Men det kommer bli ett fint bröllop och jag läääängtar!:D Läs, kommentera och ställ gärna frågor! Love it!


Kommentarer
Postat av: Emma

Woow, David och Victoria

2011-04-30 @ 11:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0