Frukost på Espresso House och Årets första mjukglass ute!;)

Då man var ledig från skolan, eller hade hemstudiedag, så var man och åt frukost på Espresso House med syrran!:) Vi snackade massa skit och hade allmänt trevligt.
Gick en runda i stan och fixa några ärenden, och efter det, köpte jag glass till oss!
Det blev årets första glass ute, alltså två goda mjukglassar till oss med strössel och nötter på!=)
Sedan satt vi på Gågatan och glodde på folk i det fina vädret.
Tycker att det var varmare på eftermiddagen än vad det var på förmiddagen.

Sedan städade man undan lite på rummet här hemma och nu sitter jag vid datorn. Åt Sibylla mat innan, då jag inte orkade laga mat till mig själv! Härlig dag idag! Hoppas bara att mina lärare inte läser bloggen och ser att jag inte pluggat så mycket, haha!
Skriver mer imorgon!:) Hoppas ni också har haft det trevligt! Vad har ni gjort?! Have fun and Take Care;)

Foto1846_129981097_large

Bild från Weheartit, eftersom jag glömde att fota! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0