April april din dumma sill.....

Sorry, för att det inte blev någon uppdatering igår! Så det blir många denna helgen, och det lovar jag! Egentligen skall man inte lova någonting som man inte kan hålla, men jag skall göra ett bra försök i alla fall! Lämnade in teknikuppdraget som skulle lämnas in idag, så jag är väldigt nöjd! Hade även idrott igår och idag, så det är väldigt bra! Mycket idrott är bra för hälsan! Haha! Nu sitter jag och skall kolla på en film tror jag, eftersom vi hyrde tre filmer förra veckan, och den sista dagen är idag, så jag måste lämna dem sen! ¨
Måste även städa ikväll, så det blir att göra det idag! Får se vad man hittar på sen då! Vad ska ni göra?

Det är den första april idag, som många säkert märkt. Har ni blivit lurade eller själva lurat någon?
Tycker faktiskt att alla skämt är överskattade… Vem bryr sig? Orka bli lurad hundra gånger på en dag!
Skriver mer sen!:) Have fun this Friday! Äntligen Helg!=)

Tumblr_lixph1ehcg1qiw3wuo1_500_large

 Även introt till Andra Avenyn som gick på tv innan! vet att vissa av er som läser gillar den tv-serien!
Synd att den inte finns mer bara, haha! Eller vad tycker ni? Har ni sett den?!


Kommentarer
Postat av: Lina

ÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKA ANDRA AVENYN <3<3<3<3<3<3

2011-04-01 @ 15:26:03
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0