And so it is Friday again=)

Tumblr_lj8xw2izrc1qfyo1yo1_500_large

Tumblr_lj8z01lxsw1qg4scxo1_500_large

5596256259_79e17a59fd_z_large

Dreaming away... Lovely, isn´t it?;) 
________


Idag hade jag nationella prov i engelska, vilket gick ganska bra. Visst fanns det saker som jag kände mig osäker på, men gjorde helt klart mitt bästa, vilket man alltid skall göra, oavsett vad det gäller!
Sedan lämnade jag in bilden som jag kämpat med så nu hoppas man på ett bra betyg i det med!
Äntligen fredag och helg!
Vad mer kan man egentligen längta efter? Haha! Jo, titta på bilderna också!


Är ledig på måndag också, då vi har hemstudiedag på vår skola! Härligt! Har kollat lite på Så ska det låta precis, och nu skall jag se om där finns någonting på tv:n! Pratade lite med Gääbbbsss innan, så det blir väl att smsa lite med henne efter att hon kommit hem från bion! Hoppas att ni har det bra! Skriver mer imorgon!;)
Ska uppdatera mer i helgen, promise you:D Have fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0