The Bounty Hunter

Har ni sett The Bounty Hunter? Det har jag! Det var längesedan nu! Jag älskar Jennifer Aniston som är en jätte bra skådespelerska, så måste bara se filmerna som hon spelar i såklart! Att lyckas få till de olika scenerna i en romantisk actionkomedi är inte det lättaste…och inte ens The Bounty Hunter klarar det, men den är bra och är värd en kväll nu i höst att se då det regnar ute och är kallt.

Milo (Gerard Butler) är en före detta polisman som nu jobbar som prisjägare. Han jagar olika personer som inte kommer till rättegångarna som de skall och det får han bra betalt för. Hans exfru Nicole (Aniston) är en skjutjärnsjournalist som hamnat i trubbel. Milo får då i uppdrag att leta efter Nicole och ta med henne till polisen, då han får femtusen dollar. Självklart tänker Milo att det är den perfekta hämnden! Hämnas på Nicole! Under hela jakten eller resans gång så händer det mycket, då menar jag mycket. De blir snart jagade av män med mycket onda avsikter. The Bounty Hunter har ingenting speciellt som sticker ut, men det finns värre filmer inom den genren såklart, men jag tyckte att den var bra. Övrigt så tycker jag att Gerard och Jennifer spelar bra tillsammans.
It´s a job, it isn´t personal, well maybe a little!! Det är ganska personligt! Haha!

Har ni sett den?? Kommentera i så fall! Men om ni inte har någon film att se i helgen så tipsar jag er om den här! Kolla trailorn på youtube eller nått!

                                                             


Kommentarer
Postat av: Syrran

Har sett den tillsammans med Emma o Dave.

Eller ja, Dave gick efter halva filmen för han tyckte den sög.

jag o Emma såg klart den men den var inte särskillt bra..

vi såg den oxå bara för aniston va med i den...

2010-10-14 @ 09:51:24
Postat av: David

Mmm, precis! Den var inte jätte bra, men Aniston är jätte duktig tycker jag! Så man kollar bara på henne^^ :D

2010-10-14 @ 09:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0