Skämt från After Dark Show =)

Det var en kvinna och en man som skulle ha sex. De tyckte att någonting var fel med deras sexliv så de gick till doktorn och frågade om han skulle kunna ta och kolla på när de hade sex.

- Javisst, sa doktorn, det kan jag göra.
- Det är inget fel på er sade han, då blir det 150 kronor tack!
- Tack så mycket doktorn sade dem o gick..

Nästa dag kom de tillbaka och frågade samma sak. De gjorde det igen och doktorn tittade på!
- Det är inget fel, inget problem alls! Det blir åter igen 150 kronor sade han
- Tack sade dem då.

Dagen därpå ringde de doktorn och frågade vad problemet var.
- Det finns inget problem sade doktorn då!
- Jo, det finns det sade mannen. Kvinnan är gift så vi kan inte vara hemma hos henne. Jag är gift så vi kan inte vara hemma hos mig och att ta in på hotell eller att hyra stuga är alledes för dyrt, men doktorn tar bara 150 kronor, så vi kan vara hos dig, billigt o bra!!!!

Haha, ändrade den lite men den e jätte rolig. Man skall ju klart höra Babsan säga den på After Dark Show som jag såg på tv4 en kväll =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha!!! XD

2010-10-03 @ 12:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0