No movie...

Dagen idag har varit mycket! Det blev att vara hos mormor och äta frukost, ta det lugnt. Sedan gick man till stan med mobror och kusinen, såklart lillebror med!! Varmkorv med läsk blev det på Sibylla. Sedan blev det att äta igen då man kom hem. Nu har man jätte ont i magen efter allt godis som man köpte på Hemmakväll ikväll, haha:(
Men...man får ju skylla sig själv såklart! Det blev inte att hyra film idag, vi orkade inte. Träffade även Lina istan idag! Det var lite chockande, haha! Men staden e liten, eller världen som man brukar säga xD
Någon sa hej till mig och jag bara vände mig om och tänkte Who the hell can that be:P Sorry! Men det var kul!

Har också handlat present till lillebror som fyller år snart! Får hoppas att han blir glad nu då man köpt det! Men han får fler presenter (kan man hoppas). Imorgon skall jag iväg på fotografering till någonting, inte vet jag..antagligen bilder till saker med teater o så! I´m a actor, haha! På fritiden alltså! Det ska bli så kul att spela i november eller december.. kommer nt ihåg!
Hoppas ni också har det bra! Nu ska jag gå in och titta vidare på nått tv-program. Ps I love you har börjat nu, den filmen. Ska kanske kolla lite av den men jag håller på att läsa boken. Den e snart utläst. Har inte orkat läsa den så mycket så jag tog en paus. Men nu har jag börjat igen, för att det e bra med böcker och särskilt på engelska! Måste börja läsa boken som jag köpte i Lund på tyska! Senare ikväll e det American Pie Band Camp, men den har jag sett tusen ggr nu! Men har man inget annat att titta på så kan man bläddra förbi och kolla lite av varje! Ellerhur? Det blir säkert bra! Hoppas det gick bra med Emmy och de personer som skulle fota idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0