Miley Cyrus- You`ll Always Find Your Way Back Home

Hallå, igen! Det var väl längesedan eller? Nu e man hemma från Gamlebyveckan. Har haft slöjd och gjort en silverring som jag är ganska nöjd med till min syster, sedan hemkunskap. Många smakade vår kladdkaka vilket var bra!! Vi har ötit god mat, och det bästa var såklart att gå in på hemkunskapen och äta alla goda efterrätter vilket jag gjorde. Idag sprang jag men tappade bort de andra då jag kom till en sådan väg med tre olika gator.. Jag kan inte hitta i Gamleby! Jag hittade en kvinna som jag började powerwalka med som ändå skulle åt det hållet, så började vi snacka. Haha! Joggade två andra dagar också, o sedan somnade jag om i onsdags. Så nu e jag hemma, I found my way home with the bus, haha! Har sovit på bussen, lyssnat på musik och sett tre filmer, men jag såg bara en komedifilm och sedan FIightplan, så jäkla bra!!! Under Ice Age 3, så sov jag emellan åt, så den tittade jag inte på. O jag bröt inte mot reglerna eller?? Well, you´ll never know I guess..

Har haft labb i No, och sedan idrott med Linda. Nu ska man göra ett uppdrag under höstlovet i idrott. Jätte roligt ju=) Haha, nooot!! Det låter roligt, men man skall göra det på höstlovet.. Men det blir säkert bra. Men annars har vi haft jätte roligt, Sandra (läraren) bara började att skriva på facebook och visade mig vad hon hade skrivit, att hon hade haft en "sorts kanin" i örat hela kvällen som bara babblade... o matteläraren Sofie loggar såklart in på sin facebook och kommenterar inläggen "David oh David`!!", sedan e det musiklärare Andreas som läser det och skriver Hahahaha, och något annat som jag inte kommer ihåg, typ jag vet vem ni menar.. Haha! Så snälla e dom, skall ni veta! Nu i helgen, på söndag, blir det att baka kladdkaka för då e det kalas. Det blev inställt förra veckan då lillebror var sjuk, så nu är det äntligen o har han längtat? Jaaaadå! På höstlovet ska jag slappa, i stan med kolmpisar, ut o fika, plugga, och sedan hem till Maja och DISKA disken som hennes mamma tycker att jag är skyldig henne! Ah, vi får se, men det kommer inte att bli KLOCKAN 08.00...

Ha det bra!=)



Bilderna är tagna i morse av Linnéa O, som e en stolt fotograf*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0