Långa nätter - Melissa Horn

Igår fick man huvudvärk i skolan. Fick ta tablett och vila i vilorummet.. Sedan då man kom hem var det att lägga sig direkt och ställa in de saker som man skulle göra. Sov hela dagen, hade ont överallt osv. Missade Desperate Housewives och Cougar Town, så får kolla det på nätet sen då man orkar. Försöker att plugga på uppdraget men jag är jätte trött. Är hemma idag:(
Vf e det jag som måste vara sjuk?? Skolsystern hittade något vitt plakat i halsen, som kan tyda på halsfluss (stavning?:O) men jag tror inte jag har det. Huvudvärk, ont i magen och jag är jätte varm. J*kla basiller, gå o smitta någon annan!!!

Har jätte mycket att göra till nästa vecka så jag hoppas att jag kommer att må bättre! Men jaja... That´s life. Nu återgår man till att sova! Skriver mer senare, om jag orkar! Ha det bra och undvik alla sjukdomar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0