Krönika till skolan

                                                        Svenska Hollywood fruar är väl ett bra program eller?!

 Vi skulle skriva en krönika i skolan och jag bara hittade på en, fick dock bra betyg. Snälla kommentera och säg vad ni tycker!! Jag tycker annars att Anna Anka är rolig =)

                                        Hemmafruar, män och sex, men vart går gränsen?

 Igår såg jag svenska Hollywoodfruarna på TV. Jag älskar det programmet. Jag har hela tiden tyckt att Anna Anka är bäst av fruarna, för att hon är så skämtsam och snygg.

…Men för några dagar sedan hörde jag när Anna Anka pratade på radion, Rix Fm.

Jag var på väg till jobbet då jag satte på radion. Hon sa det mest förnedrade saker som jag någonsin har hört. Enligt Anna Anka så är kvinnorna i USA är tvungna att ge sina män en avsugning varje morgon.

Jag säger bara att det är tur att jag inte bor i USA, vem är sugen på att suga av någon på morgonen?!

Man har hört att man säger eller gör vad som helst i USA. Man har sett tusen TV-serier där de tar upp dessa saker, men då undrar jag vart gränsen går. Hon var ju faktiskt i Sverige just då. Och jag fick veta vad hon och Mr. Anka gör varje morgon… Hur sugen är jag på att veta?! Jag är en tjej på 33 år. Jag satt i bilen och var på väg till jobbet. Anna Anka avslutade radiointervjun och ur högtalarna fick jag veta att ”Mrs. Avsugning” är gift med ”Mr. Bästa slickaren.”

Jag fick dåligt samvete, jag ville inte höra på när hon pratade om sitt sexliv, privata saker.

ÖRK…varför satte jag egentligen på radion?

När jag kom till jobbet hade alla kolleger hört vad hon hade sagt. Vi pratade om det hela dagen, men de andra tyckte att det var roligt och skämtsamt.

Mina kolleger frågade mig varför jag inte gillade hennes perversa och pinsamma sexliv och uttalanden. Men man kanske kan förstå hur det är om man har barn och en pojkvän som sliter för fullt för att hjälpa till att försörja sin familj. Där sitter ju en lyxprostituerad och pratar om sitt sexliv med sin äckliga Paul Anka.

När jag kom hem till min pojkvän skrattade han åt mig. Han skulle njutit om han haft en fru som Mrs. Anka, istället är han gift med en bitterfitta i bomullstrosor.

Jag hade inte kunnat suga av min kille varje morgon. Det räcker med att man har barn och lever livet. Anna Anka saknade dessutom sexet. Det var tråkigt i Sverige, för att hon ville ha sin make och göra de saker som hon är van vid att göra. Hela den tanken äcklar mig lite grann.      Inskickat av: Linda Pettersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0