Julen börjar redan..

Panik?? Alla affärer e fan redan igång med julklappspyntet och allt det, även alla chokladtomtar o adventskalendrar. Innan var jag den personen som alltid skulle planera några månader innan julen, e det lite fortfarande med här gå ju gränsen. Det e ju Halloween o sedan jul!!! Var innte på Splash eller hur det nu stavas då en kund frågade om julklappspapper, hon skojade såklart men det var ändå hennes första julklapp som hon köpt i år. Jag har däremot inte köpt några julklappar än, lite tidigt, men man ska ju vara ute i god tid sedan!
Hahahaha!! Men jaja.. Har iaf bestämt vad jag ska fixa till syrran, hon kommer att bli så glad (får vi hoppas) =)

TIll de andra personerna får jag fråga om önskelista eller lista ut nått själv ju! Ta en dag i sänder iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0