Ikväll

Kom hem för en lång stund sedan, eller lång o lång! Kollar på avsnitten som man aldrig tröttnar på från Andra Avenyn. Kanelbullens Dag idag ju som jag skrev om innan. Åt bulle tillsammans med Emmelie på rasten! Det var riktigt gott....o det satt fint efter en dålig tillagad lunch på skolan. Dricker varm choklad. Egentligen borde man plugga lite nu, eller läsa lite sen, men lite semester måste man ändå få!
Trött efter skoldagen. En massa lektioner i morse och sedan stan och ombokningar som man fått göra, hjälpa mormor och städa. Pust*

Hoppas ni också har det bra! :D NU ska jag fortsätta kolla vidare på AA sedan skall jag kolla vad ni kommenterat! Jag satte in bilder på Blake Lively från Gossip Girl, men har fått ännu fler kommentarer om vad ni vill läsa om! Ska göra allt i min makt för att fullfölja dem som man säger i domstolen! Eller som polisen säger, what ever!

Have a Good Time everybody! You are the Best!
Please Comment and check out my other blog about London
www.cityoflondon.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar Andra Avenyn, synd att det bara är slut:( Men, men. Nu får man hitta något annat program från Sverige att titta på. Följer massa amerikanska Program, men ändå! Det borde finnas andra svenska serier som är bra! Tycker jag i alla fall.

2010-10-04 @ 22:36:26
Postat av: David

Jadå! Men vem vet? Det kan börjar sändas på tv senare, man kan ju alltid hoppas!! Men där finns bra svenska serier också, fast amerikanska och brittiska är fan bäst! VÄlkommen åter på fyran är bra! Det e ett tips!

2010-10-06 @ 06:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0