My heart will go on - Celine Dion

Bonjour!
Bloggade inte igår så jag får väl göra det idag! Haha! Igår var man trött efter den långa dagen. Det var att åka buss in till Malmö och gå på utbildning på Pauli gymnasiet som var jätte roligt. De gjorde det på ett spännande vis då de berättade om hur ett elevråd skulle fungera så man behövde inte sitta och titta på mobilen hela tiden. Haha! Sedan kom jag hem i tid då jag direkt gick till församlingshemmet för att repa med julspelet för barnen som är i slutet av november, så nu blir det att öva dansen och allt det andra! Så fick vi ett kuvert där planscherna är i, så vi ser hur de kommer att se ut, innan de går ut i publicitet!

Det blev att äta mat hemma hos mormor och vänta på att lillebror skulle bli klar med läxorna. Sedan var det mina läxor såklart.. Snart klar med hemkunskapen vilket är bra! Ska jobba med det idag i skolan också, sedan måste jag lägga ner all min tid på uppdraget idag! Shiit igen! Hur många gånger har jag inte sagt det? Haha!! Men seriöst! Sedan blev det Desperate Housewives och Cougar Town. Poor Gabbi! :) O innan det var det programstart för I Form med Anna Anka, vilket var roligt! Mycket på en dag.
Nu får vi hoppas att det blir en bra dag i dag med, och att det inte ska regna eller något sådant! Vill inte märka att det är höst så mycket i alla fall!

Au revoir!





Caffe Latte och Pauli gymnasiet - En bra deal!


Kommentarer
Postat av: Maja

ja, riktigt synd om henne! hoppas inte de vill ha vårdnaden om juanita bara, verkligen hemskt om både carlos och juanita tas ifrån henne i så fall. :(

2010-10-20 @ 17:05:11
URL: http://msomimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0