Helloooo

Hellooo Everyone!

Igår så satt jag och tittade på Andra Avenyn och pluggade... Hjälpte lillebror med läxan också! Kände mig jätte duktig efterråt haha! Klockan åtta på kvällen fick jag för mig att laga makaroner! HUr fick jag det egentligen? Men det var jätte gott, with a lot of butter of course! Or it doesn´t taste very good!

NU sitter man och äter godis hos mormor. Åt kyckling innan idag. I skolan hade vi hamburgare men potatisen till var inte fräscha alls tyckte jag! All mat är ju inte bra, och det vet de flesta på vår skola!
Sitter och kollar runt vad som händer och snart blir det att kolla på Snålvatten och Jäkelskap som man har sett typ tusen gånger nu! Kan för fan replikerna till, men man tröttnar aldrig. Såklart är Dag-Otto favoriten som inte kan säga r... Haha xD

Det blir kanske idol efterråt, vem vet?! Ska se om jag hinner och orkar blogga senare såklart! Men antagligen så gör jag det, eller kanske inte. Please follow my blog and comment!!! A lot!!

sEeYa LaTeR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0