Carla Bruni - L´ámoureuse

Nu e jag faktiskt lite stolt över mig själv! Har gjort klart all min hemkunskap som jag skulle skriva, plus att skriva rent alla recept o.s.v.
Sedan har jag gjort klart slöjden, fast det inte blev så bra och fint! Förberedelseuppgiften då.. Vi får hoppas att jag klarar det och inte blir så frustrerad som jag kan bli där uppe!=) En j*kla bussresa ser man ju fram emot, eller? Noooot!! xD
Orkar inte sitta i en buss så länge, ska fan sova o lyssna på alla bra ltåar som man fått av Lina!! Tack! Nu ska man packa lite till sedan packar man det sista imorgon. Hejdå! Vi ses snart igen! O hej Småland! Hahahaha!!

Kollade på Gossip Girl innan idag, o sedan Starke Man, skitroligt!! Nu kollar man på Beck sedan blir det att sova såklart:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0