Blake Lively

Jag blev tillfrågad om att lägga ut lite olika bilder på Blake Lively, och vad gör man inte för sina läsare?? Haha!! Blake Lively är mest känd från tv-serien Gossip Girl i New York. Hon har varit med i många olika filmer efter det! Jag tycker att hon är jätte bra (och snygg).
Här är två bilder från premiären på hennes film The Town

 

                                                                             Sedan har vi henne från Gossip Girl också!

                                              
                                              

Hoppas att du blev nöjd av bilderna! Och till er andra! Om det finns något speciellt som ni vill läsa om så kan ni bara kommentera det i något kommentarfält så ska jag fixa det!! O vad tycker ni förresten om bilderna? Fina ellerhur?! ;)




Kommentarer
Postat av: Gossip Girl

Det var en jätte fin klänning!!! Älskar henne!

2010-10-03 @ 15:25:55
Postat av: Mathilda

Hon är så snyggggggg..... !!

Jag vill ha den klänningen. Jättemycket.

2010-10-04 @ 22:12:10
URL: http://nordentjej.blogg.se/
Postat av: David

Ja, jag veet!! Den är jätte fin=)

2010-10-04 @ 22:13:42
Postat av: Anonym

Snýgga bilder!

När börjar gossip girl o vilken tid o dag går det?! :D

2010-10-06 @ 20:19:31
Postat av: David

Visst e den! Cool design!

Gossip Girl börjar på söndag klockan 19.00 på kanal5. Har skrivit ett inlägg om det också =)

2010-10-06 @ 21:05:28
Postat av: Alicia

Jättefina!

Hon har verkligen en skitsnygg stil!

2011-01-10 @ 19:59:29
URL: http://blakelivelysstil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0