The Bill

Tjenare! Jaha, då är man hemma. Två skoldagar har gått, och hoppas dessa två dagar som kommer går lika snabbt, för jag bara längtar tills på fredag då det är Lady Gaga konserten i Malmö Arena! Shit! Vad jag längtar! Ska dit med syrran o Emma, vilket ska bli kul såklart. Sitter just nu och kollar på The Bill, en brittisk tv-serie som handlar om polisutredningar i London såklart. Haha! Are you surprised? No, cause it´s about London.

Sedan blir det att städa och plugga vilket behövs. Funderar över vad jag ska önska mig i julklapp av alla, och det är verkligen svårt. Mmm, men det löser sig. Det är inte ens december men tiden går fort, alledes för fort, och egentligen så har man tusen saker att göra i skolan för att få sina betyg, och att välja gymnasium. Funderar på att önska mig pengar, kläder, parfym, med mera. Massa mera. Haha*
Skriver mer i kväll så hörs vi! SeEyA LaTeR!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla biljetter till Lady Gaga är slutsålda och jag vill verkligen dit, så nu är jag avundsjuk

2010-11-16 @ 15:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0