Programstart - Bortskämda ungdomar

Kommer inte ihåg vad programmet heter så nu har jag döpt om det såklart hehe!
Hmmm... Måste bara säga att jag sitter och kollar på det programmet på svt1 om bortskämda ungdomar som skall bo i ett hus tillsammans och se hur de kommer att klara sig. Det verkar inte gå bra i alla fall, hahaha! De fick 80 kronor var i tre dagar att leva på i tre dagar sedan skulle de jobba ihop sin lön för att kunna överleva vilket gick sådär. De flesta bor forfarande hemma, deras föräldrar städar allting och gör allting till dem och betalar allt de ska ha, typ kläder för 14000 kronor eller nu vad det var. Den ena killen hade även ett kort som var kopplat till hans pappas konto. Man förstår väl att tjejer kanske är så, men killar också. Shiiit! Haha!

Så nu vill jag säga till mina vänner och så, kom inte och säg att jag är bortskämd! Desire åkte precis ut eftersom hon inte visade sig att hon brydde sig, och inte gav allting för tävlingen. E ni bortskämda? Nu blir det i alla fall att kolla på SVENSKA HOLLYWOODFRUAR!!
Har precis pluggat klart men ska plugga på provet också som jag inte gjort alls, hur skall det gå på onsdag? PANIK, OMG!!=)


Kommentarer
Postat av: Lina

De heter ung & bortskämd.

2010-11-10 @ 09:42:44
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0