Nu blir det genrep!

Nu ska man äta frukost så vi ses sen helt enkelt, haha! Skall till kyrkan och öva på julspelet, det är genrepet idag. O dom har fått fört sig att man skall vara där redan vid niotiden. Nä! Det orkar jag inte,men det e väl att bita ihop ändå och gå dit såklart. Det finns ingen utväg! Men det är jätte kul att träffa alla så det blir roligt ändå! Och roligt att spela teater... :)
Det är väldigt mycket snö ute, som det snöade igår, jag tror inte vädergubbarna lyssnar ett dugg på mig som inte vill ha snö än. Måste ju handla ett par varma skor så det blir att putsa sina svarta Björn Borg skor och ta på dem nu då man skall ut då.
Sedan sin vinterjacka med trasigt blixtlås.. I hate it! Men jag skall inte lägga allting på er.

Igår var det Idol i Malmö Arena, jag var varken där och kollade på det eller såg det på tv. Jag följer inte idol mer, så jag vet inte vem som skall vinna eller vem som är bäst helt enkelt. Men det var Linnea som åkte ut! Det vet jag! Vad tycker ni om det då?
Nu skall jag fixa mig i ordning o bädda sängen. Snacka lite med familjen innan jag sticker så hörs vi senare! =) U know u love me!
XoXo - David

billy_iller_pa_julklappsjakt-75247-263690.jpg
Detta är föreställningen. Imorgon skall jag hjälpa till att sätta upp kulisserna på kvällen, så skall fota så ni vet hur det ser ut, men det blir på måndag. Får ju inte avslöja för mycket!


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

lycka till sötnos =)

2010-11-27 @ 11:16:34
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0