Ni missade väl inte EMA igår??

Jag kan själv säga att jag tittade lite grann på EMA, annars kollade jag på Beck- gamen. Men jag såg då och då på EMA och det var jätte bra tyckte jag=)

”Den desperate hemmfrun” Eva Longoria var The Host. Hon pratade mest engelska men hon pratade även spanska. Hon var jätte fin i sina klänningar. Gillade inte den första så mycket men den andra som hon hade på sig var jätte fin!
Artisterna som uppträdde var bland annat Shakira, Miley Cyrus med flera. Justin Bieber dök också upp som ”the digital host”, men det var Longoria som skötte det andra. Olika artister öppnade kuvertet och sade vem det var som vunnit vad.

Lady Gaga var inte i Madrid utan hon var och hade konsert i Budapest, så de filmade henne live då hon tackade för det pris som hon hade vunnit. Andra artister som vann pris var bland annat Kesha och Katy Perry. Men allt det andra var jätte bra tyckte jag...
Frågan: Såg ni det?

Bilder från Röda Mattan på EMA 2010 Europe
Eva Longoria

Eva Longoria "The Host"

Ke$ha

Kesha

Katy Perry

Katy Perry and the fans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0